HEJ

axelinaackie.blogg.se / 20 November, 2012 - 20:58 / Allmänt

Det är väldigt viktigt att man har en spännade rubrik, då läser nog fler personer själva inlägget. Och med just detta inlägget lyckades jag väldigt bra med att få den där spännade och läsvärda rubriken! NOT ;-)
 
Är det bara jag, eller blir ni också jätte glada om ni får kommentarer på eran blogg? Haha, men mest gillar jag dom kommentarerna på åsiktsinlägg, när ni också skriver vad ni tycker också, om ni håller med eller kanske tycker helt tvärt imot! Det är dom som jag gillar bäst! :-) 
 
Eftersom att potters skada inte har blivit värre, till och med bättre har den blivit även om detta var omöljigt, så har jag beslutat att ta med Potter till Danmark istället för Polo. Varför jag väljer detta är för att Polo kan jag ju tävla i 4 år till och det kan jag ju inte med Potter. 
Så dom grisigaste hästarna är det som får hänga på!
 
Potter var mega super duper grymt otroligt fin idag! Jag hade en ridpiska ( HAHAHAH) när jag red idag, och så höll jag i handtagen vilket gör att han kommer mellan hand och skänkel väldigt bra. Jag gjorde förvänd galopp, det får han 10 poäng på. Jag gjorde skänkelvikning i galopp, det får han också 10 poäng på. Men när jag skulle korta galoppen var han bara fin, så en 8 på den. 
Räser-Ralle (observera räser) galopperade jag på i paddocken, jag tycker verkligen att man ska utnyttja möljigheten att vara ute nu. För snart fryser ju marken och då måste man vara inne i tråkiga ridhuset hela vintern. Jag konditionstränade kan man säga, för att jag galopperade i mycket intervaller och sammanlagt galopperade jag 2 km. :)
men herregud, tror jag att jag har hittat en skatt eller nåt?  xdxd


Postat av: Tilda

Hur mycket är 2 km? Alltså hur många varv runt paddocken? Vet du det, eller gissar du bara? :D

2012-11-20 @ 22:55:31
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2012-11-20 @ 23:09:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: