Heztarna

axelinaackie.blogg.se / 06 November, 2012 - 17:49 / Allmänt

Tja! Det var ett tag sen !
 
Nu har jag ridit 1,2 hästar. (en hel häst och en tjugondels häst) Jag red lite på Polo och ett helt ridpass på Jackan! Antonia fick ta över med Polo efter ett tag för att han var jätte pigg eftersom att han har vilat i 3 dagar nu. Han blev jätte fin i slutet när antonia red! Jackan var också duktig, jag kunde till och med göra 3 korrekta galopp-ombyten på gamle gubben! ;-)
 
Snart kommer mamma och ska hämta oss, när jag kommer hem ska jag sätta upp den nya bilden som vi köpte på Ralle från borås på min vägg, äta middag och göra matte. Jag lägger ut en bild sen på väggen när jag har satt upp fotot! :)
 
 
min kung!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: