idag..

axelinaackie.blogg.se / 22 November, 2012 - 15:46 / Allmänt

idag rullade allt på as bra när jag skulle ta mig hem!
först så stod bussen vid skolan så det var bara att hoppa på, sedan så var det bara att kliva på tåget, för det stod där och väntade. Sen så åkte jag med Claras mamma från annebergs station hem! Jag behövde inte gå någonting nästan :-D
 
Vet ni!?
Idag lärde jag mig faktiskt något riktigt intressant och viktigt i skolan! Nämligen att margarin, så som milda, lätta, flora, lätt&lagom osv är cancerframkallande. För att dem "smören" är inte riktigt smör! Det är bara konstgjort på jätte dåliga kemikalier och ger en större chans att få cancer. Dom har till och med fraktat oljan som är i alla margeriner i samma tanker som dom har fraktat BENSIN! 
 
Köp endast bregott eller sånna stora paket som det står Smör på i framtiden! det är dem ända sorterna som är riktigt smör, altså gjort på grädde och lite rapsolja. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: