inte igeeeen....!

axelinaackie.blogg.se / 14 November, 2012 - 20:32 / Allmänt

Detta kanske inte låter så förskräckligt som det är... Men förra året i skolan så blev man indelad i olika grupper där man skulle DANSA, hitta på en helt egen koreografi och sedan visa upp det för hela skolan. Och förra året så var våran grupp SÄMST, det tog 5 lektioner för oss att välja låt och vi dansade i onepiece.. (det är tillåtet att skratta) Och i år ska vi göra samma sak igen! -.- Men i år så hamnade jag i en bättre grupp iaf (jätte många i min grupp kan iaf dansa). 
nog om det. 
 
Idag red jag Ralle och Jack. Jag och Antonia bytte så hon red Polo istället. Jag tror att Ralle har åkt på en förkylning eller något, för att han hostade några gånger och var inte lika tokig som vanligt. Han var pigg såklart, men ändå tröttare än vanligt.... Hoppas att han blir bra fort! 
Med Jack så tävlade jag! hahaha, jag och Felicia gjorde en egen tävling där man skulle bl.a svänga så snävt man kunde på ett sockerbits hinder, hoppa så långt till vänster man kunde, rida mellan bommar osv. Jack tyckte det var jätte roligt, och han var jätte bra på det! Han gjorde små glädje "skutt" typ ! ;-)
 
Jack och Antonia
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: