kolla in ikväll!

axelinaackie.blogg.se / 18 November, 2012 - 16:40 / Allmänt

För att ikväll kommer den nya headern att publiceras!
 
Nu har jag precis kommit in efter en iskall dag ute i stallet.
Jag började med att rida ut på Ralle själv. Han var helt cp. När jag hade ridit 1,5 km så bara vände han, och då när jag kickade till honom sparkade han bakut och gick fortförande inte fram. Då fick jag leda honom en bit. Sen satte jag upp igen och så gick han typ 100 meter innan han stannade igen. Men då när jag sparkade till honom så sparkade han bakut 3 gånger på rad så att jag nästan flög av. Då fick jag hoppa av igen och leda honom en till bit. Och då var jag as nära på att tappa honom. 
Sen så satte jag upp igen, då var han en kanonkula och det kändes som om han skulle bocka av mig när som helst. Men till slut lugnade han sig och jag kunde rida hela vägen hem utan att hoppa av igen! LYCKAD UTERITT!
 
Både Polo och Wendan fick ta det lungt idag. Med Polo skrittade jag till "männskobyn" det är en väg som tar typ 30 min att rida. Och Wendy skrittade jag först på i ridhuset och tränade lite på skänkelvikning. Hon fattade ingenting och blev väldigt frustrerad när jag tryckte med skänkeln! ;-) Sen skrittade jag ut en bit på henne också! :)
 
Nu blir det middag, lax och potatis! Och sedan lite senare ikväll så är det att kolla på solsidan och plugga glosor som gäller! Men glöm inte att kolla in här senare ikväll på headern!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: