Lite resultat

axelinaackie.blogg.se / 02 November, 2012 - 17:59 /

Jag startade dagen med att ramla av, scooore! -.- nä, men när jag hade hoppat första hindret med Cleo så skulle man galoppera förbi utgången. Då blev hon helt istadig och stegrade och vände = jag ramlade av PÅ FÖTTER! *stolt*
VÄRLDENS BÄSTA RALLE BLEV 2A I FINALEN, är så sjukt nöjd då jag fick till en klockren runda i grunden (MsvB) och sedan så var det en jätte rolig omhoppning där jag red så fort jag kunde, Ralle är bäst! <3<3 jag blev ju även 2a förra året i änglahopps-finalen! :-)
Polo var sjukt fin även idag, jag var nolla och blev 4a! Nu har jag bara en bolla kvar i L.A för att kvala till Msv B som är mitt mål i år!

Du som tycket att jag satte så höga mål med Polo, är du fortförande säker? ;-)



Postat av: Jonna

Hur gick det med Potter? :)

2012-11-02 @ 18:08:26
Postat av: Johanna

Jag kan inte tävla överhuvudtaget innan årsskiftet om jag inte åker 30 mil, det finns inga ponnytävlingar förräns i januari/februari :/

2012-11-02 @ 19:20:48
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: