lystring!

axelinaackie.blogg.se / 07 November, 2012 - 19:44 / Allmänt

Idag har jag gjort......... är ni berädda?? INGENTING.
Och nu sitter jag och kollar på det mest oseriösa programet på hela tv4, halv 8 hos mig! Men det känns typ som om tv teamet har tänkt på mig när dom har gjort programet, för att jag skrattar åt varje skämt!
 
Jag har bakat kladdkaka idag också förresten, den blev nästan perfekt! Men eftersom att jag inte har några speciella skills när det gäller bakning så brukar det aldrig bli prefekt!
jag har faktiskt varit så duktig och räknat matte också, det gick jätte bra! (sådär) 
 
ååh gud, jag måste ju berätta att imorgon så ska vi kolla på bio med skulan! (lyckovrål) Filmen är 2 timmar lång och vi slipper hela förmiddagen i skolan! Och jag har varit och köpt mega mycket godis som jag ska äta imorgon! lidilidilidili! 
 
 


Postat av: Elin

Jag har också bakat kladdkaka idag, men den blev torr, höhö ;)

2012-11-07 @ 20:57:58
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Jennifer

HAHAHA , äntligen någon mer än jag som kollar på halv 8 oss mig (alla säger att det är pensionärs program ;) ) , det är så jävla tråkigt och efterblivet så det blir kul xd, den där gubben som pratat garvar man åt hela tiden haha xd

2012-11-07 @ 22:25:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: