outfiter, sticka ut eller inte?

axelinaackie.blogg.se / 18 November, 2012 - 15:00 / Allmänt

Nu kommer jag säga emot hur vissa tycker. Men det gör inget.
Jag tycker att det ser typ blaskigt ut när folk har typ rosa, lila
och orange på sin outfit. stilrent ska det vara! Själv andvänder
jag bara stilrena saker, svarta stövlar, svart kavaj och svart hjälm. 
Sedan kan det väl vara kul om man har typ ett schabrak som sticker
ut LITE. Men det som jag inte tycker är speciellt snyggt är när folk har 
te.x ett schabrak som sicker ut, OCH nåt mer, 2 olika färger som inte 
matchar. Men då anser folk det som att "sticka ut". njaaaa! Jag anser det
mer som att man inte kan matcha! ;-)
Vissa tycker kanske att det ser tråkigt ut att bara ha stilrena saker på sig, 
men jag skulle skämmas jätte mycket om jag hade en rosa kavaj... haha! ;-)
 
EN sak som sticker ut, INTE mer! :-)
 


Postat av: Tilda Edin

Jag håller helt med dig!!

2012-11-18 @ 15:41:29
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Annie Berggren

Naje, man ska sticka uut! ;D Ingen vågar ju göra det, NÅGON måste ju vara en frisk fläkt bland allt seriöst och stilrena saker!

2012-11-18 @ 16:57:46
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Sarah

Helt rätt!! Då ser man ändå stilren ut fast ändå har man någon mer färg än bara svart! ;)

2012-11-18 @ 20:16:45
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Jennifer

håller med, stilrent och snyggt ska det va!! :)
inte massa olika färger som sticker ut usch de fulaste som finns :S

2012-11-20 @ 09:27:42
URL: http://nattstad.se/jeponny
Postat av: Anonym

Finns nog ingen seriöst satsande ryttare på högre nivå som blandar färger och blandar som en fågelskrämma men vill man tävla på lägre nivå för skojs skull kan man ju lägga tid och pengar på att vara en frisk fläkt :-) Vill man däremot komma någonstans och kanske i framtiden få en sponsor så får man nog köra den redan beprövade metoden med stilrent och mer träning! :) Älskar fin blogg för övrigt! :)

2012-11-20 @ 21:42:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: