rajdpasen!

axelinaackie.blogg.se / 24 November, 2012 - 21:26 / Allmänt

eller egentligen borde rubriken heta rajdpaseT, jag var nämligen så slapp att jag bara red Potter idag. Det gick helt okej, det kan ju inte gå bra hela tiden! Det måste ju gå lite sämre ibland för att det sedan ska kunna gå bra. Han var väldigt ojämn i handen så jag hoppade av och kollade om tränset och bettet satt som det skulle. Då upptäckte jag ett litet skavsår som han har fått av kjedjan på pelhambettet, så jag spände upp den så att den nästan inte gjorde någon effekt alls. Då fick han lite mer sug i munnen, men det satt fortförande kvar lite. 
Det som var bra med ridpasset var att han gjorde riktigt bra piruetter idag! Han samlade upp sig bra och lade all vikt på bakbenen, han lyssnade samt mycket bra på skänkeln. 
 
Ralle & Polo longerades och det gick bra. Ralle klipptes oxå, vi klippte till och med huvudet! Men det är inte helt klart än, vi har lite finlir kvar som får färdigställas imorgon för att vi var tvugna att åka hem för att hinna se på så mycket bättre!
 
Detta inlägget skrev jag för 2a gången för att det bara försvann första gången.... @@@ bara så ni vet!! xd
 
bara för att Potter är KUNG




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: