sa du sten?

axelinaackie.blogg.se / 16 November, 2012 - 22:39 / Allmänt

Har suttit nu i säkert en timme och gjort en ny header! Problemet är bara att jag inte vet hur man sätter in den... Är det någon av er läsare som vet hur man sätter in själva headern (men det temat som jag har ska vara kvar) det är bara bilden där uppe som jag vill byta. Om du vet hur man gör och har lust att hjälpa till får du gära säga till!
 
Alla ponnysarna var finfina idag! Speciellt Polo! Jag red honom på goug (stavning) för första gången idag och det funkade super på honom! Han är verkligen som en evighetsmaskin, man kan sitta och galoppera i typ 700 år utan att han blir trött! ;-)
Ralle var jag tvungen att rida i ridhuset på för att det regnade i vanlig ordning... Men det gick bra, jag galopperade över 2 bommar och hoppade över ett litet hinder. ;) Och Wendan var jätte lugn idag! Hon var ju tokpigg igår, så jag red ganska länge igår = hon var nog lite trött idag.. ;-) 
 
Imorgon så måste jag masa mig upp tidigt för att vara med och bygga banan till km... Vi får se hur det blir med banbyggandet, jag kanske RÅKAR försova mig en stund... SKOJA, man måste ju ställa upp för laget! xdxd
 
åh gud, nu måste jag borsta tänderna, jag har chipssmak i munnen och det är den äckligaste smaken man kan ha! -.-'
 
 


Postat av: Tilda

Jag skulle kunna sätta in den.
Eller jag kan nästan förklara det till dig istället.
Det är lättare än vad man tror!
Kanske skulle de funka om jag bara skrev hur man gjorde ? ;)

2012-11-16 @ 23:55:11
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kan hjälpa dig om du vill :) Mejla mig i så fall, min mejl finns i mina uppgifter :)

2012-11-17 @ 00:07:22
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Ebba

Här kan du se hur du gör header, fast här kan du ha 'flera headers' som ändras slumpmässigt:

http://www.designadinblogg.se/flera-headers-som-visas-slumpmassigt/

Här är en vanlig header som du har nu:

http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

Superenkelt att fixa sin blogg från www.designadinblogg.se . Finns även andra saker man kan fixa där på sin blogg om man vill :)


2012-11-17 @ 08:20:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: