Svar på frågestunden del 2

axelinaackie.blogg.se / 10 November, 2012 - 12:51 / videor



Postat av: ebbbbbaaaaaaaaaa

HEEEEEEEEEEJ ACKIIIEEEEEEE !
tyckte de var för jävla roligt när du skulle säga ditt mellan namn bara så du vet.. fast nu kom jag på att de va på förra videon , aja , pussssss på daaaaaaaaaj , och sluta säg att din blogg e dålig för den e brrraaaaaaa , å sen tycker jag du kanske kan göra ett fint inlägg och svara på min fina kommentar bara för vi är norrlännings kompiiiiiiiiiiisaaaaar ! puss

2012-11-10 @ 15:31:23
URL: http://nattstad.se/ebbawikner
Postat av: :)

DU ÄR SÅ GO , VILL DU GIFTA DIG MED MIG?? <3<3

2012-11-10 @ 16:50:42
Postat av: Ebba

Tycker att din blogg är så sjukt bra!!! Du värkar vara en sån go och snäll person!!! Skit cool är du oxå! Rider perfekt allt är toppen!!!! :D <3 Såg dig i göteborg förra året å så bra du rider!

2012-11-10 @ 18:53:41
Postat av: ebbaaaaa

ackiee, du e typ kändis jueh , haha men tycker faktikst du får svara på min fina kommentar sen , lidelideliididididlididii!

2012-11-11 @ 02:10:39
URL: http://nattstad.se/ebbawikner


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: