wihoo

axelinaackie.blogg.se / 22 November, 2012 - 09:25 / Allmänt

Idag efter skolan ska jag hem och rida, sen äta tårta och fira min halv lillebror Alwin som fyller 6 år. :-D
Tårtor är det godaste som finns! (efter marabou förstårs) 
Potter och Ralle ska ridas idag, det är dom 2 som prioriteras eftersom att det är dom som ska tävla.
 
Jag har ju inte berättat vilka klasser det är jag ska hoppa ju!
 
fredag: L.a på Ralle (1m) och MsvB på Potter (1m)
 
Lördag: L.a+5 med Ralle (105) och MsvB med Potter (1m)
 
Söndag: L.a med Ralle (1m) och MsvB på Potter (1m)
 
Som ni ser så kommer jag inte att hoppa några höga klasser med Ralle, men nu har han ju hoppat rätt så många stora klasser, och har dessutom varit felfri i alla, då är det bra att få ett lätt avslut lixom. Och så är det ju kul att man kan rida fort och inte alls behöva tänka på höjden lixom. :-) Och det som är så skönt med Ralle är att han inte nonchalerar  hindrerna även om dem är låga. Som tyvärr vissa andra hästar gör, jag nämner inga namn Potter och Polo.. xd
Ralle kommer älska arenan, han brukar säga till mig att jag ska ta honom till en pampig plats, så nu kommer han bli nöjd! ;-)
Potter därimot hoppar dem högsta klasserna, bra! 
 
superstar!
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: