finish!

axelinaackie.blogg.se / 02 April, 2013 - 18:58 / Allmänt

Idag när jag hade mycket tid på mig var jag väldigt långsam. Borstade på alla ganska länge och red rejäla pass. 
Började med att rida Ralle, han hade sin mask på sig för att han tixar så mycket med huvudet annars. Det fungerade jätte bra, han var still med huvudet hela tiden och det gick jätte bra att rida. Trimmade honom först 30 minuter i paddocken och sedan travade jag ut i 20 min. Han var super fin i paddocken och jätte snäll i skogen! 
 
Sedan hade jag samma upplägg med Cleo, trimmade henne först och sedan red jag ut en sväng med Mathilda. Och hon var så fantastiskt underbart fin! Hon gjorde allt jag bad om. Helt underbar! Älskar när hon har sina bra dagar, synd att dem inte kommer lite oftare... ;-) Sen när jag skrittade ut var hon super snäll. 
 
Sist och störst red jag Polo ponken. Lät honom gå på bandet i 30 minuter innan jag red. Och han var väldigt stark idag. Och stretig med huvudet. Men jag är ändå helt okej nöjd med passet för att jag blev InTe arg på honom. Lät honom ta sin tid och i slutet var han ganska bra. Red väldigt länge, så imorgon ska jag bara trimma i 30 min i paddocken och sedan rida ut. Då blir han glad! ;-)
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: