Godnatt!

axelinaackie.blogg.se / 05 April, 2013 - 23:05 /

Ligger nyduschad i min säng och tävlingskläderna ligger redo nedanför. (Försökte få det att låta lite mysigt) lyckades jag? xd
Laddar om nu inför tävlingen imorgon med Cymro! Kommer för första gången i mitt liv åka till en tävling utan någon av mina föräldrar med mig, exiting!

Är super nöjd med dagen, Cleo kunde inte skött sig bättre och hon kändes fantastico. Det blir ett stort nerhopp imorgon, från 110 cm till 80 cm. ;-))
Men visste ni att jag har faktiskt tävlat Cymro en gång innan! När Antonia hade honom fick jag tävla honom en gång, en L.B och en L.B+5. Jag red fel väg och hoppade fel hinder så att jag blev utesluten, SCORE!!! Men så ska vi inte göra imorgon. ;)

Kliver upp halv 8 imorgon och rider Polo innan vi åker. Åker kl 9 så om jag äter frukost på en halvtimme så har jag en timme på mig att rida. Men jag ska rida ut en slinga som tar 45 min. :-D Ralle rids när vi kommer tillbaka och Cleo vilar/skrittas ut.



Postat av: Anonym

var ska du tävla idag? :)

2013-04-06 @ 07:19:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: