Hästarna klara för dagen!

axelinaackie.blogg.se / 20 April, 2013 - 10:01 /

Red 2 underbara pass idag. Började med att trimma Cleo i morgonsolen. Hon var avslappnad och fin, hade en stabil galopp men var lite tjafsig med huvudet ibland. Så det blev ett väl godkänt ridpass!
Sedan tryckte jag på turbo-knappen. Så på 7 minuter hade jag ställt in Cleo och fixat iordning Ralle. Red ut en mycket lyckad tur i skog-skogen. Så härligt väder när solen lyser medan den friska morgonvinden blåser.
Blev en väldigt effektiv tur. Travade/galopperade nästan hela tiden förutom när jag skrittade fram och i nedförsbackar. Det blev ett mycket väl godkänt pass!

Förutom att jag ska prova ponnysar till ridskolan idag ska vi även köpa en ny lastbil! Eller den stora som vi har ska vara kvar, men vi ska byta ut den lilla B-kortsbilen till en ny. Kommer lägga ut en bild sen! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: