Holaaaaaa

axelinaackie.blogg.se / 08 April, 2013 - 15:39 /

Termino en cinco minutas.
Hej på er! Måste inleda detta inlägg med att säga att shiiit vad många frågor Antonia har fått på sin frågestund hon startade själv! Haha, hoppas jag kan filma svaren ikväll! :-D
Antonia red Cleo idag, ska höra med henne hur det gick sen. När jag slutat ska jag direkt till stallet och trimma min nyklippta Polis (Polo) och Ralle ska konditionstränas! Vi hörs senare och ska försöka fixa innan och efter bilder på polisen (Polo)



Postat av: Tilda

Svar: Jag kan ju alltid försöka att förklara den! ;)
Jo du vet när du rider ner från backen från stallet. Så svänger du vänster mot bommen du vet. Inga konstigheter alls. Så man tänker att man rider mot bommen. Fortsätter upp för backarna där. Och jag vet inte om du ridit dör på ett tag med det ligger en massa nerhuggna träd på höger sida av den vägen. Där, precis efter att du ridit förbi dem så svänger man upp höger och upp för en brant, stenig backe. Och så fortsätter man den slingan där. Det är egentligen inga konstigheter. Man ska inte svänga av någonstans. Utan bara fortsätta framåt. Men den vägen är nog lite bättre att rida lite längre fram. För halva även så var set fortfarande lite is och snö kvar. Men det är en jättefin väg att rida! Men jag ska nog vänta lite med att ta det vägen. Eftersom det fortfarande är ja, som sagt snö och is kvar.

2013-04-08 @ 16:21:32
URL: http://tildazblogg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: