men tjenna!

axelinaackie.blogg.se / 24 April, 2013 - 19:45 / Allmänt

Har inte ätit något onyttigt på hela veckan och det är redan onsdag! Får se om jag kan säga samma sak på söndag... Det är ju vääldigt lätt att det slinker ner något gott i väskan att ta med sig till läktaren i Scandinavium. 
;-) Shiit vad töntigt det där lät, men jag kommer inte på nåt coolare sätt att formulera mig på. 
 
Ridpassen idag: 
Ralle var först ut. Red honom i 45 minuter eftersom att han bara sprang i början. Galopperade 2 tredjedelar av passet nästan. Så efter en stund coolade han ner. Men var inte riktigt nöjd med galoppen då jag är väldigt petig. Men i traven var han fin! Blev ett bra pass till slut ändå. Inget wow, men ändå okej!
 
Polo var andre man. Han var fin! Speciellt i galoppen faktiskt vilket jag är glad över. Det brukar vara så att han är bra i traven och inte lika bra i galoppen, men idag var det nästan tvärt om. Tycker att galoppen är viktigast eftersom att det är den gångarten man använder sig av mest. 
 
Cleo var sist ut. Och vid det här laget var jag väldigt hungrig och trött, och när jag blir hungrig blir jag väldigt sur. Så istället för att utmana ödet så red jag henne lite chill barbacka. Skrittade nästan bara, men travade lite också och hon var väldigt väldigt fin som vanligt. :) Så kul att hon har börjat bli så fin nu, kom ihåg för nästan exakt ett år sedan då jag precis hade fått henne av Antonia och hon hade vilat i 1 år. Jag fick vara den som satte igång henne och jag var jätte rädd för att galoppera i paddocken! hahaha. Och var helt överlycklig när jag hoppade en bana på 95 cm. Goda tider, goda tider! Och så var jag SKITSTOLT när hon gick på tygeln i galopp på pessoabett dessutom. Haha, jag hade inte så höga krav kan man säga! 
 
Lite bilder från lite mindre än 1 år sen:

vet att jag är pro som hoppar över en skottkärra!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: