Nästa station - middag!

axelinaackie.blogg.se / 04 April, 2013 - 18:58 /

Började dagen med att rida ut på Polo. Galopperade mycket och det var allmänt chill. Polo var pigg och glad som vanligt. :)
Sedan trimmade jag Cleo. Började med att rida lite i paddocken, men hon var helt saiko. Så då gick jag in i ridhuset istället och där var hon underbar! Avslutade passet med att skritta ut en sväng.
3dje mannen var Potter. (Det var Potter som var på bilden) jag skrittade ut en runda på 1 timme med Felicia. Det gick jätte bra och potter var jätte snäll förutom att jag ramlade av en gång, haha! Jag skrittade på långa tyglar och så brakade det till så att han blev rädd, tvärvände och jag trillade av. SMIDIGT! Men jag slog mig inte så mycket som tur var och det var tur att han är så snäll och stod kvar.
Siste man var Ralle. Konditionstränade honom med mycket intervaller, det gick super!

Cleo är kliniskt ren och hennes utrustning också. Imorgon rullar lastbilen till Ljungby där jag hoppar en L.A och en MsvB. :-D
Dat bild! HAHAHAHAH!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: