nu har jag allt skött om mig själv!

axelinaackie.blogg.se / 21 April, 2013 - 22:03 / Allmänt

 
Jag har:
-nopprat mina ögonbryn,
-färgat håret,
-bytt sängkläder,
-duschat
-smörjt in mig med body lotion
-Lagt fram kläder tills imorgon.
känns stabilt!

För övrigt har jag  ridit 6 hästar idag, mina egna 3 och så provade jag ytterligare 3 till ridskolan idag igen. Vi köpte en av dem, en jätte söt liten ponny som ser ut som en indian häst!
 
Jag har ju inte berättat hur det gick när jag red polo! Det blev en ganska händelserik uteritt. Red ut själv, och plötsligt såg jag något orange springa över vägen. Tror att det var en räv, men jag såg inte rikitgt. Sedan när jag var påväg hem mötte jag en ensam hund som var ute och sprang. Och den följde efter mig hela vägen hem! och det var typ 1,5 km. Men det roligaste var att den var jätte klumpig! Den sprang i full fart i alla nedförsbackar så att den nästan ramlade, och så skulle den försöka hoppa över alla diken som var fyllda med vatten, men den klunsade i varenda gång! Då blev Polo lite misstänksam... ;-)
 
För övrigt känns det som att det kommer att bli en lugnare vecka än förra. Har "bara" Spanska prov, SO prov och engelska läxa. 
 
kanske kommer jag få uppleva den fantastiska känslan igen... <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: