Ny vecka - nystart!

axelinaackie.blogg.se / 29 April, 2013 - 21:04 /

Bloggningen har varit lite dålig på sistone. Eller lite tråkig rättare sagt. Men det ska vi rätta till! Från och med nu ska jag verkligen lägga tid på inlägg och klura ut idéer på vad jag ska skriva om.

Är väldigt ledsen för tillfället. Cleo är halt. Jag har känt att hon travat lite annorlunda i början av passen, men efter en stund när hon är uppvärmd har hon känts jätte fin verkligen. Och hoppningen har gått så himla bra nu det senaste, så att hon skulle ha ont någonstans trodde jag faktiskt inte.
Hon är verkligen jätte halt, till och med i skritt. Och när dem är så halta brukar det oftast vara en bättre prognos än när hältan smyger sig fram. Jag ber till Gud att det bara är en hovböld.
:(

Dem andra 2 gick jätte fint idag. 2 trim-pass i ridhuset. Inget speciellt att säga om det direkt, båda var toppen!

Imorgon ska vi orientera i en okänd skog. Jag SUGER på att orientera. Vet inte ens vad som är upp och vad som är ner på en karta, men det går säkert bra! -.-

Var tvungen att snurra upp luvan lite på Ralle vilket inte blev så jätte fint, men den var sjukt snygg på Cleo, verkligen!
Mamma envisades med att vara med på bilden, haha!



Postat av: Anonym

Vart finns sånna där långa luvor? Hur mycket kostar de ungefär? :)

2013-04-30 @ 14:23:57
Postat av: Hedda

Hej!
Vad har ni för underlag i stallgången?

2013-05-01 @ 09:57:47
URL: http://www.heddasponny.devote.se
Postat av: Axelina

svar: jag köpte min på skara hästsport tror jag att det var. Min kostade 600 kr. :)

2013-05-01 @ 13:37:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: