Ridpassen m.m..

axelinaackie.blogg.se / 27 April, 2013 - 17:47 /

Hoppade Polo och Cleo idag och båda var fantastiska!
Känner mig så trygg på Polo som jag vet hoppar i alla lägen, kom rätt nästan hela tiden på alla oxrar. ;-) Och jag har lärt mig lite mer nu hur jag ska rida honom, det tar ju ett tag att hitta knapparna på en ponny, det brukar ta ca ett halvår och det är ungefär så länge jag har haft honom nu.

Cleo var också grym idag, ramade inte in henne ordentligt ibörjan men sen blev det ordning på mig och jag red bättre. Hoppade en bana på ca 120cm och det kändes himla bra och hon känns så trygg att hoppa dem höjderna på. :)

Red Potter också och han var jätte fin som alltid, hoppade över kulverten med honom och det var väldigt roligt eftersom att det inte finns något roligare än att hoppa Potter!
Ralle fick sig en skogstur efter det att jag hade klippt honom. Det blev lite fail på huvudet... Ber till Gud att det har hunnit fixa till sig innan nästa helg då det är tävling..!
Han var snäll i skogen och allt gick bra!

Fick en biljett av Felicia ikväll till ghs så snart ska jag åka in dit!
Får se om det blir någon shopping idag!



Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

kulverten?? ;)

2013-04-27 @ 20:45:25
URL: http://ponnyteamets.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: