saker jag stör mig på hos bloggare.

axelinaackie.blogg.se / 19 April, 2013 - 15:00 / Allmänt

- När man inte berättar hur det verkligen gick när man te.x red. Vissa (många) skriver typ: Han var väldigt stark och pigg. Då kan man nästan alltid räkna med att det gick åt helvette. Inte alltid, men ofta.
 
- Dålig svenska. Jag kan inte påstå att jag alltid skriver korrekt. Men när folk skriver på tok för mycket förkortningar och gör givna stavfel. Det är väldigt jobbigt. 
 
- Inlägg utan bilder. Fine, klart man kan publicera inlägg utan någon bild, men i längden blir det väldigt tråkigt. 
 -en bild säger mer än 1000 ord-
 
Men något jag GILLAR är mysiga bloggar. När det står lixom mysiga grejer. 
 

HAHAHA


Postat av: Ullis

Hej!
Måste bara fråga en sak.. Hur gör du för att få så fina ögonbryn? Och för att få så bra läppfärg?
Kram

2013-04-19 @ 18:35:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: