Tjo!

axelinaackie.blogg.se / 03 April, 2013 - 15:00 /

Har ridit alla 4 nu, Cymro, Polo, Ralle och Cleo.
Började med att hoppa Cymro, vi plockade fram lite titthinder och han kollade inte på något. Övade lite omhoppnings-svängar och det gjorde han galant! Super fin var han !
Sedan trimmade jag Polo 30 min i paddocken och sen travade jag ut i 20 min. Och han var jätte jätte fin ! Lång och låg i formen och hängde inte alls i tygeln, Duktig Polo! (y) och sen när jag travade ut så såg jag och Polo en polisbil och 2 poliser. Dem hade fartkontroll mitt i skogen och sa till mig att jag körde alldeles för fort så jag fick böta 2000 spänn. Hahaha, bara skoja. Men det var faktiskt 2 poliser och en polisbil där, men jag vet inte vad dem gjorde.

Sedan red jag ut en lååång tur på Ralle. Felicia gick med, fattar inte hur hon orkade. ;-) Men Ralle var pigg och glad hela turen! Så skönt när solen lyser och det är varmt.
Sist hoppade jag på Cleo. Och hon kändes så himla bra! Hon var lite pigg, men man kände verkligen hur hon VILLE över varje hinder. Det kan man inte säga att hon ville sist jag hoppade... Hoppade ett räcke och en oxer som var 115 och hon flög över. Hon kändes faktiskt som ett flygplan.

Jag har klippt manen ALLDELES själv!



Postat av: Felicia

Det var faktiskt inte så jobbigt!!
Snarare Uppfriskande ..:D

2013-04-03 @ 18:52:14
URL: http://nattstad.se/macspot
Postat av: Matilda Svensson

Hej. Brukar du vara med på något läger på sommaren hos din pappa? Om du brukar, ska du vara med denna sommaren då?
Kram Matilda

2013-04-03 @ 19:21:57
URL: http://maatildaasvensson.blogg.se
Postat av: Linnea

Supersnyggt!:D

2013-04-03 @ 23:19:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: