torsdag + regn, kan det bli sämre? -.-

axelinaackie.blogg.se / 18 April, 2013 - 11:06 / Allmänt

Det enda bra med torsdagar är att det är fredag dagen efter. Men nu ska jag inte rabbla upp massa dåliga saker. Vi kör dem bra istället.
Slutar klockan 3 och då om det har slutat regna går jag till Kungsmässan, skulle behöva köpa lite grejer. Men om regnet håller i sig stannar jag i skolan och gör lite läxor. Antonia slutar kl 4 så jag måste vänta på henne innan jag kan åka hem. 
Är för hoppningsvis hemma halv 5 och då ska jag antagligen trimma båda i ridhuset eftersom att vädret inte tillåter något annat. Sedan kl 7 kommer Michaela Gerloff (jag vet inte hur det stavas) hit med en ponny som jag ska hopa. Jag mena hoppa. orkade inte ändra.
 
Nej nu måste jag hämta min lunch jag har med mig, en apelsin, en banan och en baguette. Mums! 
 
Jag har ju inte berättat om ridpassen igår! Kör dem lite snabbt nu.
Polo gick på bandet i 40 minuter. Ralle reds ut i 40 minuter. Det gick prima. Cleo trimmades i ridhuset i 30 minuter och hon var hur fin som helst. Synd att jag inte kunde filmat henne igår! Potter var också jätte fin. Kickade mot skänkeln i början men sedan lyssnade han jätte bra! :)


Postat av: Sarah Folkesson

Trodde inte heller det men jodå! :)
Har både trillat av hästen idag och skärmen på mobilen har spruckit och dessutom har datorn skärm blivit i olika färger och är på lagning nu som kommer gå på ungefär 2500:- Känns som en turdag idag! :D

2013-04-18 @ 22:54:09
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: