buenas tardes!

axelinaackie.blogg.se / 08 Augusti, 2013 - 19:45 / Allmänt

Det var längesedan jag skrev något på spanska, så jag tänkte att det var lägligt nu.
 
Fick en kommentar som undrade hur jag redigerade mina bilder. Svaret på det är att jag redigerar dom i iPhotos redigeringsprogram som förjer med MacBooks. Trycker bara på "förbättra" så är det klart. Väldigt simpelt!
 
Jag måste nog vara den bästa i hela världen på att fördriva tiden i stallet. Kom hit kl 2 och satt upp på första hästen 4. Och då tyckte jag inte att det hade gått lång tid alls, det enda jag hade hunnit göra var att putsa alla träns jätte noga och tvätta betten. 
Efter Cleos ridpass tog jag hand om henne riktigt ordentligt. Jag stretchade alla ben men hon tyckte att det var jädrigt skumt när jag stretchade bakbenen. Sedan borstade jag henne och masserade in liniment.
Axelinas spa AB
 
Sedan red jag ut på Polo och det enda bra med att det har regnat är att grusvägarna som vanligtvis är hårda har mjukat upp sig. Så jag red först på en ganska lång grusväg och sedan på en lite kortare. Han var pigg och glad som alltid!
Polo har inte fått sin skönhetsbehandling än, den ska jag gå ut och göra nu så vi hörs sen. Eller inte! hhahaha
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: