Crocs, fulaste på denna jord.

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2013 - 07:30 / Allmänt

När jag var i Italien fanns det en outlet som sålde HUR mycket saker som helst, men det enda jag hittade var ett par äkta crocs, tydligen var det en ny modell så dom är rosa och glittrar! Syns dock inte på bilden men i verkligheten skiljer dom sig från de vanliga. 
Och igår när jag öppnade dörren till sadelkammaren stog det ett as stort paket på bänken, och i det stora paketet låg alla (utom smurfen) pyntsaker man kan sätta på crocsen! Fick dom som en liten gåva från Felicia, stort tack! Men jag måste bara säga att de sönderklippta tygbitarna du skickade med var det allra finaste! 
 
Ska man ha dom fulaste skorna på denna jord så kan man lika väl göra dem ännu fulare. ;)
 


Postat av: Felicia

Varsågod!

2013-08-04 @ 08:30:31
URL: http://Nattstad.se/macspot


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: