dagen!

axelinaackie.blogg.se / 03 Augusti, 2013 - 19:03 / Allmänt

Har varit i stalet nu och alla 3 trimmades i manegen, Cleo reds av min beridare Antonia. ;-) Anton sa att hon var okej, fick en 6a på en skala 1-10 men hon är väldigt snål när hon sätter poäng. Så ett godkänt pass. 
 
Polo var as fin! Trimmade honom i 40 minuter och han gjorde allt perfekt, han får 9,4 poäng och det är inte illa!
Ralle longerades en stund innan jag red, mamma longerade honom medan jag red Polo. Sedan satt jag upp på honom i 15 minuter, han var fin! Red utan någon hjälptygel och han var duktig ändå. :)
 
 
Nu äter jag lite middag och efter det ska jag äta upp det sista av min ben&jerry, lite mango och kolla på TVD. Imorgon åker jag till stallet tidigt. Bra sätt att börja dagen! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: