Fina pållar!

axelinaackie.blogg.se / 19 Augusti, 2013 - 19:59 / Allmänt

Polo joggades 35 min i paddocken. Han satt fast i vänstertygeln till en början och var lite stel. Men efter att ha mjukat upp honom och gjort mitt yttersta för att bara hålla i högertygeln kändes han fin. Han kunde trava i slutet i en låg och lång form utan att bli stark i någon tygel så det avslutade bättre än vad der började! Nöjd. Rakade min lilla bäbis också, snabbt och lätt var det gjort. Men blev inte klar eftersom att klippmaskinen sackade ihop, men nu ska alla in på lagning. Hann klippa hela kroppen förutom under magen och 1,5 ben så han ser lite rolig ut, men eftersom att han är skimmel syns det inte så våldsamt mycket iallafall. ^^

Cleo var fin hon med, hon är alltid fin i skritt och trav så det fanns inte så mycket att jobba med. Sen borstade jag henne ordentligt, ryktade och klippte av ca halva manen. Det var lite arab-man-varning på den. 

Är sjukt taggad inför idol som börjar ikväll, har handlat massor av frukt som jag kommer avnjuta medan jag kollar, trevlig måndag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: