godkväll!

axelinaackie.blogg.se / 21 Augusti, 2013 - 21:23 / Allmänt

Cleo blev skodd idag så henne kunde jag inte rida. Hon är helt dampig att sko så hon måste äta lugnande innan och när jag kom till stallet såg hon fortfarande jätte full ut. Eller ganska iallafall, 3 starköl och en shot såg det ut som att hon hade druckit ungefär. 
 
Polo red jag ut barbacka på. Det var 3dje gången jag red barbacka på honom, 3 gånger på nästan ett år är väldigt lite men nu det senaste har jag blivit lite mer av den seriösa typen. OjOjOj vilken terrängrunda det blev, jag ska säga er att om det var Cleo jag skulle suttit på hade minst 3 ben varit brutna när jag kom hem. Polo är ju pro på att gå i terrängen så både jag och han kom hem utan minsta lilla skråma! Var alltså ute på en skrittur barbacka mitt ute i skogen i 37 minuter exakt. Väldigt trevligt!
Bild från idag!
 
Nu ska jag NÖRDA the vampire diaries ett bra tag. 
 
Vill också flika in att det går väldigt bra med att vara nyttig. Senaste dryga månaden har jag varit väldigt duktig, självklart vissa undantag men jag är mycket hälsosammare än innan och det är huvudsaken!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: