godmorgon denna soliga torsdag!

axelinaackie.blogg.se / 01 Augusti, 2013 - 09:54 / Allmänt

Jag har följt mitt schema hela veckan hittills! Och idag står det såhär på schemat:
 
Ralle - Uteritt
Polo - Trimmas
Cleo - antlingen markarbetar jag henne eller så rider min beridare henne. ;)
 
Sitter o äter VÄRLDENS godaste baguette till frukost, om ca 1 timme kommer pappa och hämtar mig och jag åker till stallet.
 
Till helgen ska vi åka och kolla på när Frida&Lillan (våra 2 storhästar) ska tävla! Och samtidigt ta med dom hem. Så lägg namnen CrossRoad och Chick Flick på minnet, ni kommer se dom på tv om några år. ;-)
 
kul inlägg. Not. Bättre än inget alls. Men har tyvärr inga bloggideer för tillfället.
Cymrosiiii
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: