Hej på er!

axelinaackie.blogg.se / 17 Augusti, 2013 - 21:30 / Allmänt

Sitter framför datorn nu med en skål ben&jerry och lejonet&björnen glass och har gjort klart allt med hästarna. Cleo och Polo är hel-badade, allt är putsat och packat så det bara är att ta av dom nattäckerna imorgon bitti. 
Klockan halv 6 (!!!!) ska jag lasta för att åka till Grevagården och hoppa L.a och MsvB med båda. Varför jag hoppar L.A med Polo är för att jag red så dåligt igår så jag vill lixom få till ett flow igen. Och imorgon ska jag inte glömma av hur jag ska rida, hahaha!
 
Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp halv 5 imorgon ju... 
 
Red i min nya hjäm och den var jätte bra! Kände dock ingen skillnad mot min andra men ändå!
 
ett tidsinställt inlägg kommer upp klockan 12 imorgon, dont miss! 
annars får ni stå ut med mobilinlägg från tävlingen. ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: