Hej på er!

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2013 - 13:14 / Allmänt

Resten av dagen har jag inga måsten, men det kanske är det som är vitsen med sommarlov? Att vara helt F R I ! -djupt-
 
Jag har iallafall varit i stallet nu. Trimmade Cleo i paddocken, häst-stackarn har blivit riden i paddocken i 7 dagar i rad nu så imorgon ska hon få en välförtjänt uteritt efter denna veckan när hon har varit dunderfin! 
I början av passet hade hon en bra trav men kändes lite stel i halsen, ville inte böja sig riktigt. Samma sak i galoppen, hon hade en jätte bra galopp men lite stel. Men ju mer jag red desto mjukare i halsen blev hon. I slutet gjorde jag mycket tempoväxlingar i galoppen, fram några steg och sedan tillbaka. Det var hon jätte duktig på idag och hennes samlade galopp blir bättre och bättre. Passet får 8,8 poäng, mycket bra!
 
Ralle och Polo var ute på en powerwalk båda 2, mamma gick med Polo och jag skrittade på Ralle. Allt gick bra, båda var snälla. :)
 
 
Eftersom att jag härmed är F R I så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har kallat hit Felle så vi ska först kolla på SM-finalen som sänds live klockan 2, sedan ska vi hoppa. ^^ 
 
Jag och Potter, SM 2012
 


Postat av: Annie Berggren

Ser man SM:et på Equipe? :D

2013-08-04 @ 14:08:37
URL: http://annieberggrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: