Idag var jag snabb!

axelinaackie.blogg.se / 24 Augusti, 2013 - 13:30 / Allmänt

Nu är jag påväg hem från stallet. EM-finalen börjar kvart över 1 (det har alltså redan börjat) så jag var tvungen att vara riktigt snabb så att vi skulle hinna hem och se på det.
Polo kom ur sin svacka idag. Eller jag red lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Synd att ingen tog bilder från detta ridpasset, då han var jätte fin i formen tror jag det skulle blivit fina kort!
Han var iallafall jätte fin och gjorde allt jätte bra. Travade över cavaletti-bommar och det var han väldigt duktig på. Igår gjorde han allt dåligt men det enda som han gjorde dåligt idag var att han var i vanlig ordning stark på vänstertygeln och han tog upp huvudet några steg i avsaktningarna. Annars gick det prima! Han är sjukt fin i galoppen.

Cleo var också JÄTTE fin, avslappnad, jätte fin i formen, lyssnade för skänkeln, lätt i handen, hade en krafft-full galopp, samlade sig bra. Vad mer kan man begära?

Nu ska jag sätta mig i soffan med en dunderstor bit vattenmelon och kolla på EM-finalen och hoppas att min huvudverk försvinner. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: