Ireland

axelinaackie.blogg.se / 12 Augusti, 2013 - 14:00 / Allmänt

Vet ni?
Snart ska jag åka till Irland igen och kolla på ponnyer. Hittade en sida på youtube där det finns massor av ponnysar till salu från Irland som rids av en väldigt duktig kille. Har suttit och kollat på en ponny nu, samma film 3 gånger. Är helt förbryllad, vilken ponny! 
Ser jätte fin ut att rida på marken, fin i modellen då den är en ädel fux och den hoppar otroligt bra. Om den ponnyn redan är såld dör jag, har aldrig blivit så tagen av en video.
 
När jag åkte till Irland sist var det den bästa resan jag någonsin gjort. Minns att jag dokumenterde allt på engelska i en blå liten bok och gav till min engelska fröken jag hade då som kom från Irland. Vilket ambitiöst litet barn jag var! :')
 
 
 
 


Postat av: anonym

hej, jag såg annonsen på Shu B dee på hästnet. 100,000?? wtf? det är en EM ponny i sin bästa ålder med SM silver är värd typ 600 000? det måste vara något fel på hästen..

2013-08-12 @ 15:08:38
Postat av: Anonym

Vad heette kanalen på youtube? Eller vad ska man söka på? :)

Håller på att leta ponny ;)

2013-08-12 @ 15:22:28
Postat av: Anna

vad heter youtube kontot? Hade varit roligt att se bara! :D

2013-08-12 @ 15:56:55
Postat av: Filippa

Hejsan
Undrar oxå vad youtube sidan het och om du vet om de har någon hemsida? Skulle vara roligt om du svarade! :)

Svar: Sök på: Jonathan reape på youtube. :)
None None

2013-08-12 @ 20:21:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: