Jag gillar ändå torsdagar!

axelinaackie.blogg.se / 29 Augusti, 2013 - 13:50 / Allmänt

Vet ni varför? Jo, för att torsdagar är dagen innan fredagar. Så teoretiskt sätt kan man tänka så om alla dagar. Typ jag gillar måndagar för att det är dagen innan tisdag som är dagen innan onsdag som är dagne innan torsdag som är dagen innan fredag. 
Klyftigt skrivet Ackie!
 
Om inte mina ridbyxor har kommit idag börjar jag gråta. Så det är nog bäst om dom har kommit.
Idag ska jag rida ut till galoppbackarna med Polo som hoppades igår btw. Det gick bra, han smet förbi en gång på ett kryss som var typ 70cm. Sen hoppade han alla de andra hinderna!
Cleo ska hoppas idag men mest små lydnadssaker. 
 
På lördag är det tävling, L.A MsvB med båda, nothing special. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: