Jag lever i många andras dröm...

axelinaackie.blogg.se / 18 Augusti, 2013 - 12:00 / Allmänt

Jag har tänkt på en sak. Jag ska för fan inte klaga!
Jag bor på en stor hästgård med ridhus och paddock. Har 3 egna ponnysar som jag kan åka ut på stora tävlingar med så gott som varannan helg.
Min mamma och pappa har tävlat väldigt mycket på hög nivå förr i tiden (typ stenåldern xD) så jag kan rida för en kunnig "tränare" nästan varje dag. 
 
Jag själv har en bra månadslön (HAHAHAH, skrattar högt för mig själv) men jag menade faktiskt allvar. Så jag kan köpa vad jag vill som kostar lite mer, för mina enga pengar utan att bli pank. 
Jag slipper göra allt det "tunga" jobbet när det gäller hästar. Mockar, släpper ut och in, samt fodrar gör stallpersonalen. 
Jag har en stor och en liten lastbil.
 
Jag har väldigt bra förutsättningar helt enkelt.
Ovan rabblade jag upp alla möjligheter jag har i livet och om man läser texten där uppe kan man tro att mitt liv är så gott som felfritt. Men självklart lever inte jag ett perfekt liv, jag kan rabbla upp minst lika många saker som jag verkligen inte gillar med mitt liv. 
Men om jag någon gång klagar på något, måste jag verkligen tänka till.
 
För att i själva verket har jag det jävligt bra. 
 


Postat av: Frida

Vad menar du med månadslön? Jobbar du med något eller hur gör du?:)

2013-08-18 @ 22:49:03
URL: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är rätt Axelina!

2013-08-21 @ 20:08:04
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: