Lite av allt...

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2013 - 12:17 / Allmänt

Godmorgon tänkte jag skriva, men jag tyckte att förmiddag passade lite bättre. Clara sov över hos mig inatt och det vi har gjort mest är att ha suttit med varsin dator i varsin soffa med varsina hörlurar och kollat på massor av TVD avsnitt. Haha, sociala klubben!
 
Uppdateringen har varit lite sådär, men nu ska den bli bättre från och med NU. 
 
Som planen ser ut nu ska jag ju tävla med Polo imorgon, grevagårdsderbyt. Så han ska få ta det lite lugnt idag tänkte jag. Eftersom att det gick åt fanders när jag red igår så ska jag rida honom bara en 10 minuter i paddocken idag, sedan skritta ut i 1 timme. 
 
Juste! Angående det hemliga uppdraget (hahah) Jag kommer att berätta om det om 3 veckor, time will tell. ;-)
 
tänkte på en annan sak... Jag var nog lite negativ till skolan härom dagen, har funderat och kommit fram till att det är nog gandska ok att lära sig ett och annat i alla fall... Tänkte på engelska till exempel, i mitt liv som proffsryttare måste jag ju prata mycket engelska, kanske även nått mera språk, och matte... När jag ska sälja hästar för att kunna försörja mig måste jag ju kunna en del om det också... och geografi, veta vart i världen jag är och var näst tävling ligger... Ja ja.... Jag får helt enkelt motivera mig själv på detta sätt och ta tag i mitt liv som skolgångare igen... 
 
Allt för nu, vi hörs!!
Axel 
 


Postat av: Anna

Bra det där om skolan!!

2013-08-15 @ 12:19:02
Postat av: Lina S

Å, du inspirerar mig verkligen, jag måste också ta tag i min skola!

2013-08-15 @ 12:23:45
Postat av: Anonym

Hur lång är du?

Svar: jag är ca 159cm. :)
None None

2013-08-16 @ 22:58:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: