Lite kort här dåååeeee

axelinaackie.blogg.se / 27 Augusti, 2013 - 18:57 / Allmänt

Hästarna och läxorna kommer före bloggen och idag när jag ska göra 9 läxor behöver jag varenda minut till det.

Cleo gick som en klocka som vanligt idag, riktigt fin! Galopperade mycket och travade lite.

Polo var fin i början, hade stora problem i mitten men jobbade på bra i slutet så jag är nöjd! Red honom i hela 1 timme och 10 min.

Det var allt från mig, nu ska jag lägga 1,5 timme till läxor och kolla på idol såklart!



Postat av: Jennifer

Shit, det borde vara olagligt att få så mycket läxor
På en gång , och jg tkr en läxa är jobbigt!! Stackars dig :OOO

Svar: Ja! Det borde finnas en lag att man max får ha 4 läxor i veckan. ;)
None None

2013-08-27 @ 22:17:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: