Min pedantiska sida

axelinaackie.blogg.se / 23 Augusti, 2013 - 18:00 / Allmänt

-Mitt lakan måste vara helt slätt och sängen måste vara fixad innan jag går och lägger mig. 
 
- Jag tar loss betten från tränsen efter nästan varje pass och skrubbar rent det. 
 
-Jag får panik om jag lämnar stallet och det är stökigt.
 
-Mitt rum är alltid topnotch.
 
-Jag har det alltid städat på min bänk i skolan, lägger allt i prydliga högar.
 
-Jag är jätte noga med att duscha bort allt svett på hästen efter ett ridpass. Jag kan tex inte bara ta en svamp och svabba av det värsta.
Har ni tänkt på att det kan vara VEM SOM HELST under dräkten? Väldigt creepy...
Gammal bild btw, frisyren hade jag verkligen inte fått till...
 
 
 


Postat av: Johanna

Satt PRECIS (innan jag läste näst sista meningen) och tänkte på samma sak, egentligen så kramar man ju strangers? ;o :P

2013-08-23 @ 21:33:41
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: