Nu kommer ångesten krypandes...

axelinaackie.blogg.se / 18 Augusti, 2013 - 20:30 / Allmänt

Imorgon är det skola efter ett sommarlov som har gått FÖR fort. Känns som att det var skolavslutning för 2 veckor sedan typ.
Det är egentligen inte skolan jag har ångest för. Eller jo, lite.
Det jag hatar mest med att skolan börjar är att allt blir så jävla stressigt. Skolan tar så sjukt mycket tid att jag måste stressa mig igenom stallet och det är verkligen inte kul att behöva göra det. Samtidigt tycker jag att det är lagomt med 3 ponnyer, 2 skulle vart way too less.
Ska jag lyckas här i livet och göra det jag vill gäller det att jag får så många timmar på Hästryggen som möjligt. Jag får helt enkelt planera upp mina veckor på bästa möjliga sätt så skola, läxor, 3ponnysar och bloggen går ihop. :)
Samtidigt älskar jag att sitta och göra ett schema över en stressig dag, strukturera upp allt och fixa så allt går i lås.

Sista inlägget för idag, nu måste jag duscha, noppra ögonbrynen, lägga fram kläder tills imorgon och måla nagellack. ;-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: