Påväg hem från skolan...

axelinaackie.blogg.se / 19 Augusti, 2013 - 13:21 / Allmänt

Nackdelen med att gå i skolan i centrala Kungsbacka och bo mitt ute i skogen är att det tar 20 minuter till stallet. :(
Första skoldagen överlevde jag med nöd och näppe. Gick från klockan 9-1 och sista timmen vart det tungt alltså... Hahaha, skoja bah'.

Idag ska Cleo och Polo joggas i paddocken båda 2. Ett lugnt skritt och trav pass efter tävlingen igår.

Så mycket annat står väl inte på schemat, ska sätta mig och mixtra lite med filmen från L.A rundan med Cleo från tävlingen igår. Publicerar den filmen här i bloggen på torsdag eller fredag så att ni har något att se fram emot! Och jag kan ju avslöja ett ni kommer få se ett JÄTTE roligt språng, ett under att hon klarade det!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: