Ridpassen - torsdag

axelinaackie.blogg.se / 29 Augusti, 2013 - 21:11 / Allmänt

Nu är jag riktigt ledsen... Mina nya ridbyxor hade inte kommit idag heller! :( OM dom inte har kommit imorgon har det nog hänt något eftersom att dom skickades i måndags. 
 
Red ut Polo till galoppbackarna, han var hur pigg och glad som helst, riktigt härlig uteritt!
 
Cleo red jag lite markarbete på och avslutade med 4 lite större hinder. Det gick väl sisådär i själva markarbetet, hon blev väldigt stark och springig, men sedan när jag hoppade gick det jätte bra!
 
 
Bra gjort av mig att skriva utförligt men ändå kort om ridpassen, då kanske ni till och med orkar läsa igenom allt i detta tråkiga inlägg! ;-)
Vet ni vad jag ska göra nu? Läxor såklart. Idag gav nämligen våran snälla engelskalärare oss 3 nya läxor. -.-'
 
Typ det finaste jag har åstakommit inom bild. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt!
 
 


Postat av: Anonym

Fin, vad är det du målat?

Svar: hahhaha, vindruvor ser du väl! XD
None None

2013-08-29 @ 22:08:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: