tävling till helgen

axelinaackie.blogg.se / 06 Augusti, 2013 - 14:04 / Allmänt

På lördag ska jag åka till Uddevalla och tävla, det är en väldigt bra gräsbana där och även min tur-tävlingsplats! Senast jag tävlade där vann jag 2/2 klasser.
Cleo och Polo hoppar varsinn MsvB, det är sista chansen för mig i helgen att få ett till globengeäng så jag får verkligen ligga i. ;-) 
Kommer hoppa 2 lägre klasser med Polo de kommande 2 tävlingarna. Nu på lördag hoppar jag ju bara en MsvB, sedan 2 helger efter är det en tävling i Grevagården. Det var tänkt att jag skulle hoppa MsvB och MsvA där men det fanns tydligen ingen MsvA så jag hoppar bara derbyt som går i L.A med honom! Ska bli väldigt roligt! 
Cleo hoppar en MsvB på lördag och en MsvB i Grevagården. :)
 
stor&liten
 


Postat av: Alva

Jag ser dig just nu när du rider Cleo i paddocken... Stalker här!;)

2013-08-06 @ 17:02:58
Postat av: Alva

Jag ser Antonia oxå... Och Ralle... Och din pappa...

2013-08-06 @ 17:11:07
Postat av: Axelina

Sv: HAHAHAHAH

2013-08-06 @ 20:08:32
URL: http://axelinaackie.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till i helgen då! :D

2013-08-06 @ 20:35:38
URL: http://finanora.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: