Tävlingsplanering

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2013 - 10:00 / Allmänt

10/8 - Udevalla, MsvB Cleo & Polo
 
18/8 - Grevagården, MsvB Cleo & Polo----MsvA Polo
 
31/8 - Åstorp, MsvB Cleo, MsvA Polo
 
7,8,9/9 - Kungsbacka, MsvB Cleo & Polo-----MsvA Polo
 
21/9 - Ljungby (3 dagar hoppas jag) - Globenkval med Polo och om jag har varit jävligt skicklig och vunnit en MsvB med Cleo vill jag hoppa globenkval med henne också, annars hoppar jag vanlig MsvB. Smart va pappa? ;)
 
Det är lite rövigt bara att DM (som min klubb annordnar dessutom) är samma helg som ljungby. Men jag har ju redan varit DistriksMästare ett helt år nu så jag kan ju vara snäll och låta nån annan vinna detta året. ;-) 
 
Detta var bara dom närmsta tävlingarna. :)
Riktigt fin Cleo. 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: