tisdag morgon

axelinaackie.blogg.se / 20 Augusti, 2013 - 09:00 / Allmänt

tidsinställt dock...
Men vem orkar skriva ett inlägg klockan 9 när man är i skolan lixom? ;-)
 
Planen för idag är att jag slutar skolan klockan 2 och åker på dirren till stallet. WiHOO, typ enda dagen på hela veckan jag slutar tidigt!
Kan ju dra mitt schema här för er. 
Mån: 09.00-16.00
tis: 08.30-14.00
ons: 08.30-15.30
tors: 08.30-15.30
fre: 08.30-13.30
 
När jag kommer hem sen idag ska jag trimma Cleo och hoppas få hjälp av pappa. Ett ordentligt pass på ca 45 min. 
Polo ska inte jag rida förstår ni, det ska en annan människa göra. Man kan säga att hon ska "provrida". Men ni kan vara lugna, han ska abslout inte säljas! Det är en tjej som har ridit och jobbat hos Maria Gretzer en gång i tiden och nu saknade hon hästarna så hon ville hjälpa till typ 1 gång i veckan med att rida. 
Så först måste man ju se så att hon rider bra innan man bestämmer något. Men det borde hon ju göra om hon har jobbat hos Maria Gretzer! Klarar hon Polo klarar hon alla. ;-) Återkommer om det!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: