up with the tup (svengelsk översättning)

axelinaackie.blogg.se / 03 Augusti, 2013 - 07:37 / Allmänt

Kan du svara i inlägg vart du köpte dina stenar att pynta hjälmen med?

Sv: Jag vet inte det tyvärr, det var Antonia som beställde dom på internet! :) (jag vet inte vilken sida heller)


 

Godmorgon allihop! Klockan är halv 8 och jag är vaken!! Det känns kanoners och jag var inte alls trött imorse, eller trött var jag såklart, men inte så att jag höll på att dö. Nu ska vi åka och kolla på hästarna och sedan ska jag till stallet och rida, ville bara slänga in ett litet godmorgon så att ni, uppe med tuppen människor har nåt att läsa iallafall!

nu måste jag pysa, vi hörs!

känslan när jag vaknade förut, hahahah
 

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: