Ute och skrittar!

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2013 - 20:16 / Allmänt

Jag och Polo laddar inför morgondagen genom att vara ute på tur!
Jag har hoppat 2 derbyn i mitt liv och vunnit båda, så detta ska nog gå bra! Jag har ju mina små knep... ;-)

Kommer utvärdera ridpassen sen, Cleos var GRYMT!!



Postat av: Ebba

Hej Axelina!
Jag måste bara säga att din blogg är grym! Jag totalt älskar din blogg! Nu kommer jag vara borta en vecka o jag kommer inte kunna läsa din blogg för jag har inget wifi vilket jag är lite ledsen för! Jag är det för: du är min favoritbloggre! Jag tycker att du bloggar så sjukt bra! Det är nog många tjejer i min ålder som har bloggare från horsespot som sin favortbloggre men nej det behöver man verkligen inte ha! <3
Jag tycker att din blogg är perfekt. Den har bra inlägg, fina bilder, tävlings resultat och det bästa med det hela är din humor jag totalt älskar den!
Jag ville bara säga att du är min favortbloggare! Och jag läser din blogg säkert 10 gånger om dagen för se om du har uppdaterar för jag gillar den så mycket!
/En tjej som tycker att din blogg är bäst och att det inte finns något bättre blogg!
Ebba :)<3<3<3>3

2013-08-15 @ 21:44:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: