VAD SKA JAG GÖRA I HELGEN DÅ?

axelinaackie.blogg.se / 02 Augusti, 2013 - 21:18 / Allmänt

Tänkte latja till det lite genom att ha caps-lock på när jag skriver rubriken. 
 
Imorgon blir det en tidig morgon för att klockan nio ska vi vara i Munka-Ljungby för att kolla på Frida&Lillan (våra 2 storhästar) som ska tävla varsinn 115cm klass. Och när dom har hoppat ska vi ta med båda 2 hem. 
Kul med lite ändringar i vardagen, att kliva upp way to late varje dag börjar bli lite tradigt.
 
För övrigt ligger jag i soffan och lyssnar på musik, samt väntar på att mamma ska komma hem och laga mat, pasta med gräddsås och kantareller. Kantarellerna har vi plockat själva såklart!  Och vet ni vad jag ska äta efter middagen??!? BEN & JERRY BLONDIE BROWNIE !!!! Alltså gud vad dena kvällen kommer äga. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: