Välhoppande men dum ponny

axelinaackie.blogg.se / 18 Augusti, 2013 - 16:36 / Allmänt

Polo har alltid varit en ponny som inte är så jätte försiktig. Om han kommer helt fel på ett hinder väljer han att riva istället för att stanna, en riktig tryer. Han är bara 8 år så han utvecklas hela tiden vilket unga hästar gör.
Mitt mål med Polo har varit att få honom lite mer försiktig och slippa vissa onödiga nedslag. Man kan ju säga att jag har nått mitt mål kort och gott.

Han hoppade SÅ fantastiskt på hinder 1 till hinder 6 inklusive 3-kombination. Hade en sån bra känsla då han verkligen hoppade igenom sprången och kändes väldigt försiktig och hade inte en tanke på att riva. Sen på hinder 7 klantade JAG till det och red inte ordentligt... 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: