"Vill ha" (ska köpa) ;)

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2013 - 16:10 / Allmänt

Jag med den feta plånkan är sugen på 3 nya investeringar. Och JA, jag kommer att betala sakerna själv (men hoppas såklart på ett litet bidrag mamma) <3<3<3
 
-Free jump stigbyglar, fast nej. Jag ångrade mig precis. Det blir för jobbigt om jag ska ha mitt rosa schabrak och vara tvungen att matcha med ett par satans stigbyglar. Svart is the shit. Det är den enda andledningen eftersom att dom är 7kt fina! 
 
-Veredus skydd, bara ett par helt vanliga bruna framskydd, har ett par men behöver ett par till. 
 
-En miniatyr av Polo. Barry tipsade mig om att man kan göra det, en miniatyr av sin egen häst! Tänk er en plasthäst (schleich) som ser ut exakt som Polo! Wow alltså. Kostar 1500 :- Men med min månadsinkomst blir det inga bekymmer! Fast jo.. :( Men det är det värt! 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: